1) Jednotlivé aktivity realizovat prostřednictvím internetových nástrojů.
2) Cílem pro každou aktivitu kurzu kreslení je zvolit vhodný internetový nástroj, který zlepší vnímání a celkovou prezentaci kurzu.
3) V současnosti je to pojem, který už nemůžeme ignorovat. Může to být i reklama, kterou mnoho firem využívá k propagaci své inovace, kde ukázat, že umí být pokroková. Ovšem odborníci se pořád nemohou shodnout na tom, jestli se skutečně rozšíří na celou síť z těch několika málo míst, které všichni zmiňují.
Web 2.0 vznikl jako důsledek nových technologií, které vedou k lepšímu využití informací.Na začátku své existence byl charakterizován jako posun od centralizovaného zpracování služeb k decentralizaci. Jako příklady se uvádí akamai a bit torrenty, encyklopedia britannica a wikipedie, osobní stránky a blogy, mp3.com a napster (nebo jiný P2P).
Web 2.0 jsou takové webové projekty, které používají technologie a principy namířené co nejvíce k uživatelům služeb, a to často tak blízko, že nechávají samotné uživatele, aby se sami podíleli na obsahu či tvorbě projektu. Nejčastěji se mezi typické web 2.0 projekty řadí různé komunitní servery, systémy pro sdílení, blogy, RSS agregátory a čtečky nebo slovníkové
projekty jako je wikipedie. Další informace nalezente na mém blogu http://jablunkovamnfv.blogspot.com/2011/10/web-20.html
4) Prostřednictvím Web 2.0 aplikací rozvedu možnosti efektivní komunikace kurzu.
5) Všechno to, co jsem si při daném tématu nastudovala se dá v podstatě shrnout jednou, sice krátkou, zato velmi výstižnou větou - Web 2.0 je interaktivní internet!
6) http://suewebik.net/webove/web20-def.html
http://www.symbio.cz/slovnik/web-2-0.html
Žádné komentáře:
Okomentovat